niedziela, 24 grudnia 2017

Unisław - Ostromecko (15.10.2016)

Ponieważ jechałem do Unisławia z przesiadką w Chełmży, postanowiłem przejść się nieco po tym mieście i porobić parę zdjęć. Pogoda niestety nie dopisywała.
































































Kolory jesieni.


































Centrum Polski? Ciekawe...


































Na tak długiej trasie priorytetem jest niezgubienie szlaku. Tym razem tylko raz na chwilę straciłem go z oczu.











































Wycieczkę prezentuję w wielkim skrócie, ale jakoś było tak ciemno, że sporo zdjęć wyszło bardzo niedoświetlonych.


























Pałac w Ostromecku. Pogoda tym razem nie sprzyjała dobrym ujęciom.

4 komentarze:

  1. o moje rejony

    https://skucinskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie miejsca. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego bloga. Jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.