niedziela, 29 lipca 2018

Get Well Toruń - ROW Rybnik - 56:34 (5 czerwca 2016)

Sektor rybnicki.

















Na prowadzeniu Max Fricke. Ale do mety zwycięstwa nie dowiózł.




























Damian Baliński.















Na torze kurzawa coraz większa.













Tutaj rybniczanie wyszli na 5:1, ale skończyło się na remisie. Kacper Woryna spadł w końcu na ostatnie miejsce.













Tor szeroki, ale po starcie jazda generalnie tuż przy krawężniku...













Łatwo rozpoznać, gdzie na zdjęciu jest Greg Hancock.













Jak po sznureczku...














22 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżdżę oglądać rajdy i muszę przyznać, że piękne momenty uchwyciłeś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre opisy. Mógłbyś relacjonować każdy mecz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze momenty uchwyciłeś na zdjeciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia po prostu odzwierciedlają to jak tam było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest bardzo ciekawy. Muszę Wam powiedzieć, że fajnie kupić na prezent dla męża jakąś koszulkę z ciekawym napisem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wpis. Nie wiedziałem zbyt wiele na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące informacje. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam chodzić na żużel. Jest to bardzo interesujące, dostarcza to mnóstwo emocji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpisy są naprawdę ciekawe. Każdy artykuł posiada mnóstwo interesujących wpisów, które przydadzą mi się w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na kolejny wpis, który będzie tak samo ciekawy jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog. Myśle, że taka wiedza przyda się każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę super blog. Zrobił na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę super blog. Zrobił na mnie ogromne wrażenie. Każdy Twój wpis jest bardzo interesujący, więc mam nadzieje, że dodasz coś jeszcze o tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpisy są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy i interesujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mnóstwo inspiracji na tym blogu!




    OdpowiedzUsuń

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.