środa, 15 sierpnia 2012

Antyczna przygoda - dzień 1

Kolejna z wycieczek zagranicznych, na których miałem okazję być, tym razem organizowana przez Rainbow Tours. Ogólnie polecam.

Pierwszy dzień to przejazd przez Polskę, Czechy, Słowację, no i pewnie Węgry, ale to już po ciemku, więc zdjęcia mam tylko ze Słowacji i to z okna autokaru.
Na zdjęciach mamy okolice miejscowości Czadca (to miasto partnerskie Torunia) i samo to miasto. Co jest czym, to dziś już nie jestem w stanie na 100 proc. stwierdzić.




















































2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za wszystkie informacje i ciekawostki związane z wycieczką Antyczna Przygoda. Wybieram się na tę wycieczkę za tydzień i mam nadzieję, że będzie równie interesująco jak jest tu opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką nadzieję. Na pewno słońca nie zabraknie w tej części Europy.

    OdpowiedzUsuń

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.