wtorek, 17 grudnia 2019

Królewski Ogród Światła w Wilanowie (25.02.2017) i Lotnisko Chopina (26.02.2017)

Mój aparat nie jest w stanie uchwycić nawet 1/100 tego piękna, które można zobaczyć zimową porą w Wilanowie. Serdecznie zachęcam do wizyt, zwłaszcza w weekendy, kiedy na fasadzie pałacu wyświetlane są mappingi.












































































Coś z wystawy na ogrodzeniu pałacowym.

























Wejście do hotelu Wilanów DaSilva.



















Jedna z witryn na starówce.















Dawno już nie byłem na Okęciu. Tym razem nigdzie nie odlatywałem, tylko postanowiłem skorzystać z tarasu widokowego.



















Toronto czy Seul?















Nie jestem jakimś zapalonym spotterem, ale do tego rodzaju zdjęć pogoda mogła być zdecydowanie lepsza.















Embraer E195LR w barwach Lufthansy.















I znowu coś z wystawy - na tarasie widokowym tym razem.




























Jak-40 w barwach Motor Sich Airlines.














Embraer ERJ-175 w barwach LOT-u.


Boeing 737-500 w barwach Ukraine International Airlines.












Kolejny sprzęt LOT-owski - Boeing 737-400.














O tak, dobra informacja dla tych, którzy boją się oszustów. No ale lepiej zapłacić 4,40 zł i skorzystać z autobusu lub - zwłaszcza pociągu, jeśli komuś strasznie nie zależy na wygodzie.














2 komentarze:

  1. Wilanów w święta wygląda bajecznie... Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wygląda nieziemsko. Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.