środa, 19 października 2011

Słowa kluczowe i inne pierdoły

Jestem świadom faktu, że poza 10 znajomymi i znajomymi znajomych większość osób zaglądających tutaj to całkowicie przypadkowi użytkownicy.
Podzielę się z wami listą najczęściej używanych słów kluczowych przy wchodzeniu tutaj:
wilno
 - 78









darcy ward -
76









nieszawa
 - 45









konwicki1980.blogspot.com -
 34









unibax
 - 32









falubaz
 - 31









rzym
 - 28









emil pulczyński -
 26









konwicki1980 -
 25









galeria staroci ciechocinek - 14

Powiem tak: mogło być gorzej :)

Całą tę absurdalną notkę zilustuję kapitalną reklamą z Poznania:

2 komentarze:

  1. Hehehe, w 4 (albo 9) mieszczę się ja :) A w ogóle mnie też liczyłeś wśród tych 10 znajomych? ;) Często tu wpadam, choć nieregularnie.

    Ja prowadzę bloga dopiero kilka tygodni, więc na razie z wyszukiwarek weszły do mnie tylko 4 osoby, w tym jedna z...rosyjskiego Yandexu (ale polskojęzyczna), ale miło jeżeli ktoś wchodzi na Twój blog wpisując "chris martin" "arcade fire" albo muzyka+pop+blogspot Przecież nie musi :)

    Co do absurdalnych reklam, wciąż przerasta mnie fakt, że na skrzyżowaniu z "siódemką" w Mławie (skręt na Ciechanów) stoi jakaś prehistoryczna reklama ze sloganem "Cedrob. Dobre życie" Dla kogo? Przecież nie tych kuraków :P

    OdpowiedzUsuń

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.