poniedziałek, 29 lipca 2013

Noc Muzeów - 22.06.2013

Tym razem nastawiłem się na obejrzenie Muzeum Podróżników po zmianach, no i udało się idealnie - przypadkowo weszliśmy dokładnie w momencie, kiedy zaczęło się oprowadzanie. Potem nastawiłem się na obejrzenie Rembrandta "Pejzażu z z miłosiernym Samarytaninem" w Muzeum Okręgowym w Ratuszu, no i trochę się rozczarowałem. A oto parę fotek zrobionych przy okazji.

Witraże fascynują mnie od dawna.
































Wystawa "Kolekcja pakoska. Sztuka polska". Hmmm....

Obrazek trochę przekształciłem w Photoshopie, by nadać mu "groźny" wygląd.














Tymon Niesiołowski - "Widok Torunia".













Andrzej Adam Sadowski - "Wenecja - Canale Grande III - widok na Ca'Rezzonico".













Na ratuszowej wieży jak zwykle przy takich okazjach zwiedzających nie brakowało.

















Piękny żyrandol w Montenegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.