poniedziałek, 23 marca 2015

Mela Koteluk w Toruniu

Ubiegły rok koncertowo był dla mnie więcej niż skromny. W lipcu miałem okazję wysłuchać w Muzeum Etnograficznym koncertu Meli Koteluk, która wykonała program "Przeprowadzki" - piosenki Wojciecha Młynarskiego. Przyznam, że sporo z tych utworów słyszałem po raz pierwszy, więc nie miałem porównania, jak brzmią one w wersjach oryginalnych. Ogólnie jednak występ całkiem sympatyczny. Trochę tylko zbyt statycznie. Podobno swoje zwykłe koncerty Mela ma bardziej żywiołowe.

Moja odległość od sceny była na tyle duża, że przy tak słabym oświetleniu sukcesem było zrobienie choć kilku udanych ujęć.

































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.