piątek, 2 marca 2018

Z wizytą w Trójce i nie tylko (Warszawa 6.05-7.05.2016)

Gdzieś na Białołęce.













Warszawa Śródmieście.













Ta palma to jest raczej wątpliwą ozdobą stolicy.

















W drodze do Trójki.























































Niech mi ktoś powie, że Warszawa nie jest piękna.


























Ekipa forum LP3.













W studiu.













Ta ściana z autografami chyba jest już zamalowana.














W studiu z legendą Polskiego Radia Piotrem Baronem.













Historia nas otacza. Trzeba tylko dobrze się przyjrzeć.


























Kopernik od tyłu :)

















Pod Pałacem.













Francja elegancja.













Wystawa zdjęć kapliczek.

















Pocztówkowe Stare Miasto.

6 komentarzy:

  1. Właściwie Warszawa bardzo się mi spodobała. Zakochałam się w niej, kiedy spędziłam kilka dni na urlopie w niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Warszawę, niedługo się do niej wybieram. :) Bardzo fajna fotorelacja. Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Myślę, że jesteś w mniejszości, bo większości osób to miasto kojarzy się bardzo źle. Ale aby ją poznać, trzeba trochę czasu poświęcić. :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Przynam się, że ja jeszcze w Warszawie nie byłem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Trójka do dziś stanowi kultowe radio w Polsce. Za dużo tylko rocka grają :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.