wtorek, 21 grudnia 2021

Piwa na Cyprze

Pomyślałem sobie, że od czasu do czasu będę poza testami zamieszczał też materiały o nieco innym charakterze. I dzisiaj taki niezobowiązujący wpis złożony z trzech zdjęć.
































Zawsze mnie zastanawia, jakie piwa bezalkoholowe dostępne są za granicą. O ile u naszych sąsiadów mających duże tradycje piwne - Czechy i Niemcy - wybór jest duży, o tyle w krajach południowych raczej nie należy się spodziewać cudów. Niedawno bliska mi osoba była na Cyprze, więc poprosiłem o fotki z marketu półek piw 0 proc. I oto one. Jak widać - dominują produkty niemieckie i czeskie, choć jest też Peroni Libera (z tego, co kojarzę, to najbardziej przypominające wodę piwo ze wszystkich, jakie miałem okazję pić) oraz hiszpański San Miguel. 

Niedługo wyprawa do Włoch, więc spróbuję zrobić mały przegląd tamtejszych półek, a może i coś samemu przetestować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i umieszczanie linków zabronione. Takie komentarze nie będą akceptowane.